Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Geri Dön

Öncelikle siparişinizi ana sayfada yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Hazırlanıyor” ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değil ise, sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için talebinizi ve iptal etme sebebinizi 0850 259 46 43 no’lu müşteri hizmetlerimizi arayarak bildirebilirsiniz.

  • Nasıl sipariş verebilirim?

    Porland.com.tr'den sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Henüz üye değilseniz buraya tıklayarak üyeliğinizi kolayca oluşturabilirsiniz.

    Üyelik ile ilgili sorularınız için; buraya tıklayabilirsiniz.

  • Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

    Sitemizin sağ üst tarafında yer alan arama kutusuna, incelemek veya satın almak istediğiniz ürüne ait bilgileri yazarak arama yapabilirsiniz. Ayrıca, almak istediğiniz ürünü, kategorilerimiz arasında gezinerek de bulabilirsiniz

    Satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek, satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyerek, satın alma işlemlerine devam edebilirsiniz.

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizin kargo ile gönderiminde; sizlerin üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinize başvurarak, sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasını rica ederiz.

    Üyelik bilgilerinizi güncellemek için buraya tıklayabilirsiniz.

    Siparişinizin gönderimi, tarafımıza bildirdiğiniz kargo adresine yapılır. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.

    Adres eklemek veya mevcut adresini güncellemek için buraya tıklayabilirsiniz.

  • Sepetime eklediğim ürünler benim için rezerve edilir mi?

    Sepetinize eklediğiniz ürünler, satın alma sürecinde ürünün stoğu tükenene kadar sepetinizde kalır ancak sizin adınıza rezerve edilmez. Sepetinize eklediğiniz ürünün stoğu tükenirse, sistem size satın almak istediğinizde ürünün stok durumuyla ilgili bir uyarı verir.

    Sepetinizi toplu ürün satın almaları için de kullanabilirsiniz.

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Üye Girişi” yaparak, “Hesabım” sekmesine girerek , açılan sayfada siparişlerinizi listeleyebilir ve siparişlerinizle ilgili son durumu görebilirsiniz.

  • Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil midir ?

    Porland.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

  • Siparişleri birleştirebiliyor muyum?

    Online alışveriş sitesi üzerinden vermiş olduğunuz farklı siparişler birleştirilememektedir. Mevcut siparişlerin iptal edilip, yeni bir sipariş oluşturulması gerekmektedir.

  • Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

    Siparişte değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizin iadesini gerçekleştirerek, değişim işlemlerini yapabilirsiniz.

  • Siparişim ile birlikte fatura gönderimi olacak mı?

    Faturanız, siparişlerinizin kargosuyla birlikte gönderilmemekte, teslimat irsaliyesiyle gerçekleşmektedir.

    Faturanız, siparişinizin depodan çıkışı yapıldığı tarihte mail adresinize e-fatura olarak gönderilmektedir.